søndag 13. februar 2011

Morsdagskort

Denne gangen har jeg laget noe jeg aldri har laget før, nemlig et bokeskekort! Jeg ble inspirert av Yvonne sin bokeske hos Scrappekammeret. Tutorialen hun brukte, finner du hos Wenches papirverden :)

Etter litt prøving og feiling klarte jeg til slutt å få til "boksidene", og etter det gikk det kjempegreit :) Sommerfuglen på forsiden av kortet er laget av kork. Denne har jeg malt med Warhammermaling, crackelert og sprayet med Glimmer Mist :) Slik ble mitt resultat:





Med dette kortet melder jeg meg på tre forskjellige utfordringer:

* Anonyme Scrappere - Utfordring 15: Bruk knallrosa og hvitt!
* Kort o Mania - Utfordring 33: Lag et kort som ikke har "standardstørrelsen" 15 cm x 15 cm!
* Scrap'a'Long - Utfordring 2: Fargekombinasjon RØDT/ROSA og HVIT/CREME

4 kommentarer:

  1. Herlig! Digger sommerfuglen :-D
    Stilig med denne bretten, den er ordentlig anvendlig!
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Verkligen läcker bok!
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  3. Så søt bok du har laget :)

    Kjekt at du ville bli med på vår andre utfordring hos Scrap’a'Long og velkommen tilbake.

    Mvh

    Carina

    SvarSlett
  4. De er så flotte disse bøkene, har ennå ikke fått prøvd selv...men det kommer nok... Sommerfuglen din ble flott den!!

    Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrap`a`long. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett