onsdag 9. februar 2011

Bursdagskort!

Dette bursdagskortet scrappet jeg her om dagen til ei i klassen som akkurat hadde bursdag. Det er er stund siden jeg har scrappet noe, og det var akkurat dette jeg trengte; noe enkelt og morsomt, og jeg fikk øvd meg litt mer på å fargelegge med ProMarkers! Denne gangen ble det et fargerikt konvoluttkort med stempel fra The Greeting Farm på baksiden :)





Dette kortet tilfredsstiller to utfordringer som er i gang nå:
* Kort o Mania - Utfordring 33: Lag et kort som ikke har "standardstørrelsen" 15 cm x 15 cm!
* Scrappekammeret - Utfordring 24: Bli inspirert av ordet BURSDAG!

P.S.:
Scrappehuset ligger det nå et minikurs i hvordan du kan fargelegge med ProMarkers. Du kan også vinne en pakke med 12 stykker! :)

8 kommentarer:

  1. Flotte bursdagskort!! Flink å fargelegge! Stempeltrykket ditt ble kjempeflott! Takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår!

    Tusen takk for besøket i bloggen min!! Gøy at du vil være med på bursdagshoppingen til Scrappekammeret!!

    SvarSlett
  2. Heisann og takk for koselig kommentar hos meg.
    Så flott og fargerikt kort du har laget her! Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret med dette!

    Hvis du trykker her så kan du se Wenches tutorial på bokeske. Det var den jeg fulgte første gang jeg skulle lage en. Lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert bursdagskort i lekre farger! Nydelig fargelagt og flott motiv :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. For et herlig kort du har laget.
    Flott motiv du far fargelagt:)
    Tusen takk for at du deltar på vår bursdagsfeiring, hos scrappekammeret:)
    klem fra Linda W :)

    SvarSlett
  5. Såå härligt grattis-kort! Skönt med lite härliga vårfärger! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram

    Linda K

    SvarSlett
  6. Läckra kort!
    Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott bursdagskort!
    Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett