onsdag 5. oktober 2011

Høstfølelse

Jeg var på CASA-treff denne helgen, og jeg var flink som produserte 6 LO-er og 3 AJ-sider! Ganske bra for å være meg ;) Jeg var på Art Journaling-kurs med Torill/Screppa på lørdag, og Bolme-kurs på søndag. Hva jeg lagde der kommer etter hvert :)

Denne LO-en her lagde jeg derimot ikke på noen kurs, og jeg lagde den ikke etter noen utfordringer. Jeg kjøpte et papptre på etsy for ikke altfor lenge siden som jeg ville teste ut, men ikke "bruke opp", så da ble den brukt som stensil :)


 


Jeg så etter hvert at det ser ut som bildet er et blad som har falt ned på bakken sammen med de andre runde løvbladene.Litt rart, menmen :p Perlene i treet er selvfølgelig blader som ikke har falt ned enda, og sommerfuglene er på vei bort fordi det blir høst. jeg er veldig glad i høsten, selv om den minner meg om at vinteren er like rundt hjørnet.

Jeg melder denne LO-en på tre utfordringer:
Papiravisen utfordring 8: Anything goes!
Scrap'a'Long utfordring 9: Høst
Scrapperiket utfordring 36: Sirkler

5 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig høstLO,digger oppsettet ditt og alle sirklene!!

    Tusen takk for ditt bidrag til Scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett
  2. Herlig LO Silje.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. WOW, denne var skikkelig flott altså :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :))

    SvarSlett
  4. Denne LO'en ble så stilig!! Digger treet og oppsettet!!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett