søndag 22. november 2009

Storesøster Stine sin første utfordring til meg er ferdig!

Da er jeg ferdig med den første utfordringen fra Storesøster Stine.

Stines utfordring til meg med frist 29. november:
"Lag et julekort basert på skissen du finner i linken under. Hovedfargen i kortet kan ikke være rød, grønn eller hvit..."

Skisse

Slik ble resultatet:








Jeg ble fornøyd jeg. Jeg syns sølv og svart passer fint sammen, men det var boksiden som gjorde susen. Det avspeiler bildet med englene som sitter der med en bok. Jeg tok glitterlim på vingene på englene, så det skulle være litt mer dybde i bildet :)

Materialer:
Sølvark
Svart bazzill
Snøfnuggpuncher
Bånd fra Kremmerhuset
Side fra en gammel bok
Sølvstempel fra Encore!
Bilde fra Minne-hjørnet as
Svart stempel fra Versacolour
Crystal Stickers - Sølvglitterlim

1 kommentar:

  1. Så fint kortet ble, absolutt godkjent! Stilig med sølv og svart som hovedfarger :-)

    SvarSlett