mandag 9. november 2009

Farsdagskort 2009 - Konge for en dag

Nå er det altfor lenge siden jeg har oppdatert bloggen min. Menmen, her er det i hvert fall et farsdagskort jeg lagde til pappa på farsdagen som var nå på søndag.








Dette kortet var veldig enkelt å lage, men jeg syns kongekortet var en morsom vri! Det eneste som holder kortet på plass, er båndet, så på den måten henger det litt utenpå kortet, og lager en mer 3D-effekt enn det hadde gjort om det bare hadde vært limt på. Jeg svertet kantene med svart stempel og punchet ut hjørnene på selve kortet, så det skulle passe mer med kortet fra kortstokken.

Materialer:
- Svart bazzillark
- Mønsterark: Kaisercraft - SUBLIME - divine
- Svart bånd
- Basic Grey Eyelets
- Prima blomster
- Basic Grey splittbinders
- Making Memories - Simply Stated Rub-on-alfabet
- Foamalfabet
- Svart stempel
- Kongekort fra en kortstokk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar