mandag 29. september 2014

Bursdagskort

Jeg har laget et bursdagskort til min niese som fyller hele 3 år i slutten av oktober. Kortet har jeg laget på en diger tag som jeg svampet over med litt gesso for å få den hvitere, for deretter å tusje litt rundt for å få en litt leken stil. Er jo tross alt til ei på 3! Deretter har jeg lagt på lag på lag med washitape og Project Life-kort, før jeg har pyntet med brun hyssing, blomster, FIMO-figurer, korkpynt og litt diverse. Jeg har latt fargene gå i hvit og litt brun, men med fokus på ulike gul- og rosatoner.




Med dette kortet melder jeg meg på disse utfordringene:
- Kort'o'mania #115: Anything goes.
- Nordsalten Hobbyklubb #102: Lag på lag.
- Scrappelyst septemberutfordring: Fargepalett. Jeg har valgt fargepalett #13.

2 kommentarer:

  1. Flott tag i herlige farger.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Flott tag, herlig med tusjingen på bakgrunnen!

    Tusen takk for at du deltar i palett-utfordringen hos Scrappelyst :)

    Hilsen Katrine

    SvarSlett