fredag 12. februar 2010

Crazy Little Thing Called Love - Gode Minner har konkurranse!

Gode Minner har nå en utfordring gående, og oppgaven er som følgende:
Lag en LO eller et kort med tema valentine eller morsdag med 3 forskjellige Quickutz dies.

Jeg syns dette var en morsom utfordring, og denne gangen tok jeg mot til meg, og laget en LO. Det har jeg ikke gjort siden jeg var på kurs for vel halvannet år siden, så dette var utfordrende for meg. Men utrolig morsomt når jeg endelig fant ut hvordan jeg ville ha det. Det gikk unna med både blomster og glue dots :p

Jeg gjorde kantene på bildet litt røffere ved å bruke Making Memories sin sandpapirkloss. Dette kombinert med en haug med blomster viser at selv om et forhold kan ha sine små rifter og motganger, så kan kjærligheten blomstre. Noe jeg syns er viktig å tenke på når kjæresten skal studere i utlandet de neste 6 årene!

Mitt bidrag:


Materialliste:
Svart bazzill
The Rockstar Mat Stack
Prima - Pearls and Crystals
Prima flowers
Kort og godt - blomster
Quickutz - alfabet
Quickutz - swirls
Quickutz - hjerte
Making Memories - Flowers red & pink glitter clears
Making Memories - Flowers red epoxy shapes
Making Memories - Love notes vintage brads
Accessorize - Klistremerker
Ukjent pynt

5 kommentarer:

  1. Hei Silje :-)
    Så flott bidrag du har til vår konkurranse!
    En enkel stil, men med mange detaljer - elsker blomstene :-)
    mvh elin
    gode minner

    SvarSlett
  2. Så stilig LO, du kan abolutt lage fler! Og rosa er jo bare SÅ Ole sin farge da;-P
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer Stine !
    Du vant vår Valentine konkurranse.
    Likte veldig godt LO din, spesielt den lille detaljen med de hjertene som er flettet sammen - søt !
    Kom innom butikken og du vil få 3 qk dies av oss.
    Mvh Elin
    Gode Minner

    SvarSlett
  4. Tusen takk! Så morsomt! :D
    Da tar jeg meg en tur innom i morgen regner jeg med :)

    P.S.: Jeg er Silje :p

    SvarSlett