torsdag 1. desember 2011

1. desember og en liten utfordring til meg selv!

I år har min søster Stine og jeg laget scrapbookingjulekalendere til hverandre, og jeg skal prøve å bruke (noe av) det jeg får hver dag. Jeg vil gjerne scrappe litt hver dag, men det kan hende det må vente til etter min første eksamen som er 7. desember. Men en liten til og fra-lapp tar jo ikke lang tid, så vi får se :)

Dette er julekalenderen jeg har fått fra Stine. En mer koselig juleboks skal man lete lenge etter!

Jeg syns også det var hyggelig å få pakker som var så fint pakket inn, så noen dager vil jeg legge ut bilde av den innpakkede gaven, sånn som i dag:





Og hva jeg fikk? Jo, alt dette! Klistremerkealfabet, bling fra Storyteller og pynt og tre teipruller fra Andrine & Marens Landhandleri!


Av noe av dette har jeg laget tre enkle til og fra-lapper. Jeg brukte også noe av innpakningspapiret og stempelet på pakken






Da var det leggetid før en lang lesedag i morgen :)

2 kommentarer:

  1. Ja, nå har vi sagt det...så nå må det scrappes ;-)
    Vi får ta en scrappekveld etter 7 desember en gang, og få unna litt julekort!

    Stilige pakkelapper, gæy at du kunne bruke noe av papiret og pynten videre da!

    SvarSlett
  2. Takk for at du er med på vår JulekalenderJakt, Silje! Heldige du som har fått denne fine kalenderen! : D Lykke til i jakten!

    SvarSlett