søndag 9. oktober 2011

Blikkfang

So Cute Sketch nr. 9 inne hos That's Just So Cute ser slik ut:



Og med så mye inspirasjon fra de stilige og flotte LO-ene til designteamet, måtte jeg slenge meg på, jeg også! :)

Denne LO-en lagde jeg på CASA-treffet. Rosa er ikke den fargen jeg bruker mest, men jeg syns det passet godt sammen med svart :) Også er jeg veldig glad i knalle farger da :D



 Halvsirkelen er rett og slett et gammel metallarmbånd som jeg liksågodt klippet i to. Alt kan brukes i scrapbooking bare man tør å se etter mulighetene :)

4 kommentarer:

  1. tøft med det armbåndet på.
    og kult med svart og rosa ja.
    likte tittelen som passet så bra til bildet.
    tøft med tyll på.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  2. KNALLKUL!! Så fantastiske farger og så tøft med armbåndet. Jeg er helt overveldet jeg :) DIGGER!!
    Tusen takk for at du scrapper med oss.

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  3. Ja, rosa og svart er en supercombo! Herlig Lo rett og slett.

    Kjempehyggelig at du deltar hos oss i TJSC!

    SvarSlett
  4. Herlige farger altså! Og veldig sant at alt kan brukes, bare man ser mulighetene.....kult med armbåndet:))

    takk for ditt bidrag til TJSC

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett